Feltételek és kikotések

Az internetes nagykereskedelem általános feltételei ATRIA.HU

 

ATRIA.HU – az első internetes nagykereskedő Ház egy l akást | kert

 
 
 
 
 
1. Definíciók
  • eladó - internetes nagykereskedelmi üzlet üzemeltetője ATRIA.HU
  • vevő - az eladóval üzleti kapcsolatba lépett természetes vagy jogi személy
  • áruk - online nagykereskedő által kínált termékek vagy szolgáltatások ATRIA.HU
  • megrendelés - adásvételi szerződés, amely alapján az áru értékesítése történik

2. Rendelés
 

A megrendelés annak visszaigazolása alapján jön létre az online áruházban történő árurendelés során, vagy árurendeléskor telefonon vagy e-mailben. A megrendelés eladónak történő elküldésével a vevő megerősíti, hogy egyetért az üzleti és vásárlási feltételekkel az ATRIA.HU online nagykereskedelmi üzlet feltételei A szerződési feltételek a teljesített megrendelés szerves részét képezik.



3. Megrendelés lemondása
  1. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét törölje, ha a Vevő a megrendelésben hamis vagy félrevezető személyes adatokat adott meg, vagy ha az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy ha a nagykereskedelmi ár jelentősen megváltozott. Ilyen esetben a vevőt haladéktalanul értesítjük, hogy megállapodjunk a további teendőkről. A megrendelés lemondása esetén az Eladó nem számít fel a Vevőnek lemondási díjat. Abban az esetben, ha a Vevő a megrendelés lemondásáig terjedő időben már kifizette az Eladónak a vételárat vagy annak egy részét, az Eladó a megrendelés lemondását követő 3 munkanapon belül a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét a Vevő bankszámlájára történő átutalással visszatéríti.

  2. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét törölje, ha a Vevő a megrendelésben hamis vagy félrevezető személyes adatokat adott meg, vagy ha az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy ha a nagykereskedelmi ár jelentősen megváltozott. Ilyen esetben a vevőt haladéktalanul értesítjük, hogy megállapodjunk a további teendőkről. A megrendelés lemondása esetén az Eladó nem számít fel a Vevőnek lemondási díjat. Abban az esetben, ha a Vevő a megrendelés lemondásáig terjedő időben már kifizette az Eladónak a vételárat vagy annak egy részét, az Eladó a megrendelés lemondását követő 3 munkanapon belül a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét a Vevő bankszámlájára történő átutalással visszatéríti.


4.Elállás az adásvételi szerződéstől
  1. Az a vevő, aki nem üzletszerűen vásárol árut, jogosult az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől (csak természetes személy), függetlenül attól, hogy az árut kicsomagolták-e az eredeti zárt csomagolásból, vagy bevizsgálták-e, vagy az árut az eredeti csomagolás nélkül küldték-e el. A törvényes határidőn belüli elállásra a következő feltételek vonatkoznak:

  2. » a vevő a lehető leghamarabb írásban értesíti az eladót a info@atria.sk e-mail címen vagy postai úton a mi címünkre, az áruval, a számla másolatával és a visszatérítéshez szükséges számlaszámmal együtt.
    » a vevő az árut ajánlott és biztosított postai küldeményként küldi, de nem utánvéttel. Az áru feladójának a vevővel azonos  személynek kell lennie.
  3. Abban az esetben, ha a Vevő eláll a szerződéstől és az árut átadja az Eladónak, az Eladó az adásvételi szerződéstől való elállás és az áru átadása után 14 napon belül a Vevő által megjelölt számlára történő átutalással visszatéríti a Vevőnek a már kifizetett vételárat, beleértve a Fogyasztónak az áru megrendelésével kapcsolatban felmerült költségeit is. A feladónak szintén a Vevővel azonos személynek kell lennie.
  4. Abban az esetben, ha a Vevő nem tesz eleget a jelen feltételek 4a) pontjában meghatározott kötelezettségének, az adásvételi szerződéstől való elállás nem érvényes és nem hatályos, és az Eladó nem köteles a vételárat a Vevőnek visszatéríteni, valamint jogosult az áru Vevőnek történő visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítésére.
  5. Ha az eladó és a fogyasztó másként nem állapodik meg, a fogyasztó nem állhat el olyan szerződéstől, amelynek tárgya:
    a) szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás teljesítése a fogyasztó hozzájárulásával az (1)-(3) bekezdés szerinti elállási határidő lejárta előtt megkezdődött,
    (b) olyan áru értékesítése vagy szolgáltatás nyújtása, amelynek ára az eladó által nem befolyásolható pénzpiaci ármozgásoktól függ,
    (c) a fogyasztó különleges igényei szerint készült áruk vagy kifejezetten egyetlen fogyasztónak szánt áruk, vagy olyan áruk értékesítése, amelyek tulajdonságaik miatt nem küldhetők vissza, vagy romlandó áruk értékesítése,
    (d) a fogyasztó által kicsomagolt hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes programok értékesítése,
    (e) újságok, magazinok és időszaki kiadványok értékesítése,

 

 

 

Visszavonási űrlap

 Név
 Telefonszám
 Megrendelés vagy számla száma
Az Ön üzenete

 

 

 

  1. A megrendelt áru kiszállítása a lehető leghamarabb megtörténik, a raktáron lévő áruk rendelkezésre állásának és az eladó működési lehetőségeinek megfelelően. A megrendelés feldolgozásának határideje általában a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül van. Hosszabb szállítási határidő esetén az Eladó erről a tényről haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt.
  2. Az áru átvételének vagy elküldésének helyét a vevő határozza meg az áru megrendelésekor. Az áru átvétele a Vevő részéről a megrendelés teljesítésének minősül. A szállítási címre történő szállítást az Eladó biztosítja. Az áruszállítás minden esetben tartalmaz egy adóigazolást (az áru megvásárlásának igazolása) és használati utasítást vagy jótállási jegyet.
  3. A vevő köteles az árut a megrendelésben megadott helyen átvenni. Az Eladó köteles a Vevőt e-mailben vagy telefonon tájékoztatni a szállítás időpontjáról. Ha a Vevő megtagadja az áru átvételét a futártól, vagy ha a kiszállítást a Vevőnek a megrendelésben megadott helyen való távolléte miatt több mint 2 alkalommal meg kell ismételni, az ezzel kapcsolatban felmerülő összes költség a Vevőt terheli.

6. Szállítási díjak

  1. A vásárló az áru megrendelésekor választja ki a fizetési módot a kiválasztott opció megjelölésével. A garantált szállítás a szállítási címre 24-48 órával azután történik, hogy az árut az ATRIA SK, P. raktárából elküldtük. Mudroňa 5, Žilina. Szállítás munkanapokon (8-16 óra). Közvetlenül a kiszállítás előtt a futár telefonon felveheti Önnel a kapcsolatot a pontosabb szállítási idő egyeztetése érdekében. Fizethet banki átutalással előre a számlánkra vagy utánvéttel. A megrendelő csak akkor köteles a csomagot megvizsgálni és átvenni, ha a külső csomagolás semmilyen módon nem sérült. A csomagolás sérülése esetén átveheti az árut, de a szállítólevélben jeleznie kell fenntartásait. A küldemény átvételekor azonnal vizsgálja meg az árut és ellenőrizze a csomagolás teljességét, az áru sérülése vagy a küldemény hiányossága esetén, kérjük, jelezze ezt a tényt telefonszámunkon vagy e-mail címünkön. A szállítólevél aláírása után a termék mechanikai sérülésére vagy a küldemény hiányosságára vonatkozó reklamációkat, amelyeket nem jelentenek be azonnal, legkésőbb 12 órán belül, a fuvarozó szállítási feltételei miatt nem vesszük figyelembe! Előzetes telefonos egyeztetés alapján az árut személyesen is átveheti zsolnai raktárunkban.
  2. Külföldi rendelés esetén az eladó a postaköltséget egyedileg, a küldemény súlyától és a küldemény célországától függően számítja ki. Külföldre irányuló küldemények esetén a fizetést előre kell teljesíteni, az eladó által küldött proforma számla alapján.
  3. Az eladónak joga van elállni az eladástól vagy a szállítástól, ha a programozó hibájából adódóan hibás az ár, vagy az írnok hibája miatt.

7. Jótállás, reklamációk és szerviz

  1. A jótállási idő az adásvételi szerződés megkötésének napjától számított 24 hónap, kivéve, ha különleges esetekben ettől eltérő jótállási idő van meghatározva, és az áru átvételének és az áruval kapcsolatos szükséges dokumentumok meghatalmazott személy általi megerősítésének napjától kezdődik.
  2. A Vevő köteles a hiba észlelését követően haladéktalanul reklamációt benyújtani az Eladóhoz, ellenkező esetben a Vevőnek az Eladóval szembeni, a hiba ingyenes elhárítására vonatkozó joga megszűnik.
  3. A Vevő köteles a hiba észlelését követően haladéktalanul reklamációt benyújtani az Eladóhoz, ellenkező esetben a Vevőnek az Eladóval szembeni, a hiba ingyenes elhárítására vonatkozó joga megszűnik.
  4. A jótállási időszak alatt a vevőnek joga van a hiba ingyenes kijavíttatására, ha az árut, beleértve a tartozékokat, dokumentációt, használati utasítást, az eladó meghatalmazott képviselőjének bemutatja a fizetési bizonylattal vagy a jótállási igazolással és a hiba rövid leírásával együtt.
  5. A jótállási jog megszűnik, ha a hiba oka a terméknek a vevő által okozott mechanikai sérülése, a termék nem megfelelő kezelése, a nyilvánvaló hibák bejelentésének elmulasztása az áru átvételekor, az áru olyan körülmények között történő használata, amely a páratartalom, a kémiai és mechanikai hatások tekintetében nem felel meg az áru természetes környezetének, az áru gondozásának elhanyagolása, az áru túlzott terheléssel történő károsodása, vagy a dokumentációban, általános elvekben, műszaki szabványokban vagy biztonsági előírásokban meghatározott feltételek megsértésével történő használat, illetve a jótállási feltételek bármely más megsértése. A természeti katasztrófák által okozott hibák és az áru jótállási idejének lejárta szintén ki vannak zárva a jótállásból. A jótállás nem terjed ki az árucikk (vagy annak részeinek) használatból eredő normál elhasználódására. A termék rövidebb élettartama ezért nem tekinthető hibának és nem érvényesíthető.
  6. A terméket postai úton, vagy ha túlméretes termékről van szó, futárral kell visszaküldenie az irodánk címére, kivéve, ha az eladó más utasítást ad. A visszaküldött terméket - rugalmas munkaidőnk miatt - előzetes telefonos egyeztetés alapján személyesen is átvesszük irodánkban.
  7. Az Eladó vagy egy általa kijelölt személy az Eladó által választott megfelelő formában, például e-mailben vagy írásban visszaigazolja a Vevőnek a reklamációt. Ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció bizonyítékával együtt kell kézbesíteni.
  8. Az Eladó köteles a reklamációs eljárás megkezdésétől (a reklamált áru átvételének napjától) számított 3 napon belül meghatározni a reklamáció kezelésének módját, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki felmérése szükséges, legkésőbb a reklamációs eljárás megkezdésétől számított 30 napon belül. A reklamáció kezelésének meghatározása után az eladó vagy egy kijelölt személy haladéktalanul kezeli a reklamációt; indokolt esetben a reklamáció később is kezelhető. A panasz kezelése azonban nem tarthat tovább a panasz benyújtásától számított 30 napnál. A panasz elbírálására nyitva álló határidő lejárta után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy az árut új árura cserélni.
  9. Az ügyfél a garanciát az ATRIA SK s.r.o., P. Mudroňa 5, Žilina

A vevő jogai reklamáció esetén:

  • Javítható hiba esetén a vevő jogosult a hiba ingyenes, időben és megfelelő módon történő kijavítására. Az Eladó dönt a hiba elhárításának módjáról, és köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül elhárítani. A Vevő kérheti, hogy a hiba eltávolítása (kijavítása) helyett a hibás dolgot hibátlan dologgal cseréljék ki, feltéve, hogy az Eladónak az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest nem keletkeznek aránytalan költségei.
  • Olyan helyrehozhatatlan hiba esetén, amely megakadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, a vevőnek joga van vagy kicserélni a terméket, vagy elállni a szerződéstől (visszatérítés).
  • Ha a terméken egyszerre legalább három különböző javítható hiba van, amelyek mindegyike akadályozza a rendeltetésszerű használatot, a fogyasztónak joga van az áru kicserélésére vagy visszatérítésre. Ugyanez a jog akkor is fennáll, ha ugyanaz a hiba, amelyet legalább kétszer kijavítottak, a jótállási időn belül harmadszor is előfordul.

A reklamáció akkor tekinthető elintézettnek, ha a reklamációs eljárás a kijavított termék átadásával, a termék kicserélésével, a termék vételárának visszatérítésével, a termék árából ésszerű árengedmény fizetésével, a teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli felhívással vagy indoklással ellátott elutasítással zárul.

Panaszolási eljárás:

Ha igényt nyújt be, kérjük, kövesse az alábbi eljárást:

  1. Kérjük, küldjön egy e-mailt a info@atria.sk címünkre, amelyben adja meg nevét és telefonos elérhetőségét, ahol elérhetjük, a termék nevét, katalógusszámát, számlaszámát és a hiba leírását.
  2. 24 órán belül (munkanapokon) tájékoztatást küldünk Önnek a következő eljárásról, valamint a reklamált áru elküldésének címéről.
  3. Küldje el az árut a megadott címre a hiba leírásával, a számla másolatával vagy a visszaigazolt jótállási igazolással együtt. Ha a javított termék szállítási címe eltér a számlán szereplő címtől, akkor az aktuális címet és telefonos elérhetőséget kell megadni.

Saját érdekében, a reklamáció felgyorsítása érdekében, kérjük, küldje el a reklamált termékeket az Önnek e-mailben küldött címre.

 

Hozzájárulás a személyes adatok feldolgozásához:
Az érintettek tájékoztatása a személyes adatok kezeléséről a 2016/679/EU rendelet (a továbbiakban: GDPR) 13. és azt követő cikkei alapján.
Személyes adatok információs rendszere E-shop. Üzemeltető: ATRIA SK, s.r.o., Mudroňa 5, Žilina 010 01, azonosítószám: 53 430 875. Az üzemeltető képviselője: Nincs kijelölve. (Kötelezettség, ha az adatkezelő nem az EU-ban telepedett le.). A felelős személy elérhetőségei: Nincs kijelölve. Az adatkezelés céljai. A feldolgozás jogalapja. Ez azt jelenti, hogy a személyes adatok gyűjtése jogi követelmény, szerződéses követelmény, szerződés megkötésének követelménye. Az érintett köteles a személyes adatokat megadni. A személyes adatok megadásának elmulasztása az adatkezelés céljának nem teljesítését eredményezné. A személyes adatok kezelése nem a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontján alapul. Milyen forrásból származik a személyes adat: közvetlenül az érintettől. A személyes adatok kategóriái: név, vezetéknév, cím, telefon, e-mail. A személyes adatokon végzett adatkezelési műveletek összessége (bejelölve): [x] beszerzés, [x] rögzítés, [x] rendszerezés, [x] strukturálás, [x] tárolás, [x] megváltoztatás vagy feldolgozás, [x] visszakeresés, [x] betekintés, [x] felhasználás, [ ] közlés (közlés, nyilvánosságra hozatal, egyéb módon), [ ] átrendezés vagy összekapcsolás, [x] korlátozás, [x] törlés, [x] megsemmisítés. Megjegyzés: Akár automatizált, akár nem automatizált eszközökkel történik. Címzettek vagy címzettek kategóriái: Nincs. Személyes adatokat nem adnak át közvetítőknek. Egyéb címzettek (akik nem dolgozzák fel tovább a személyes adatokat): IT-adminisztráció. Megjegyzés: A GDPR alkalmazásában a hatóság nem minősül címzettnek, ha személyes adatokat adnak át neki. Személyes adatok továbbítása harmadik országba: Nem alkalmazandó. A személyes adatok megőrzési ideje: A feldolgozás befejezését követő 10 év, kivéve, ha az adatkezelő nyilvántartási rendszere úgy rendelkezik. Az érintett jogai: Az érintett jogosult arra, hogy az adatkezelőtől hozzáférést kérjen a személyes adataihoz, a helyesbítéshez, törléshez vagy az adatkezelés korlátozásához, a feldolgozás elleni tiltakozáshoz, valamint a személyes adatok pontosságához. Az érintettnek joga van tiltakozni az automatizált egyedi döntéshozatal, valamint a profilalkotás ellen. Az érintett jogosult arra, hogy panaszt tegyen egy felügyeleti hatóságnál, különösen a lakóhelye szerinti tagállamban. Szlovákiában ez a személyes adatok védelmével foglalkozó hivatal. A GDPR 17. cikkében említett esetekben az érintettnek joga van a törléshez (az "elfeledtetéshez" való jog). Automatizált döntéshozatal, azaz előre meghatározott eljárás, amelyet később automatizált eszközökkel hajtanak végre: az adatkezelő nem hajtja végre. Profilalkotás, azaz a viselkedés nyomon követése vagy előrejelzése: az adatkezelő nem alkalmaz profilalkotást.
 

8. Záró rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott kapcsolatokra a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről szóló törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992 sz. törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók." a Szlovák Köztársaságra vonatkozó későbbi törvényi rendelkezésekkel módosított változataikban. A jelen feltételek nem teljesítéséből eredő jogvitákra a Kereskedelmi Törvénykönyv vagy a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.
A Vevő kijelenti, hogy a megrendelés teljesítése előtt elolvasta ezeket a feltételeket, és teljes mértékben elfogadja azokat.
Bármilyen információ esetén kérjük, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy hívjon minket telefonon az elérhetőségek között felsorolt telefonszámok valamelyikén.

 

Az eshop üzemeltetője: ATRIA SK s.r.o., P. Mudroňa 5, Žilina. IČO: 45473480, DIČ: 2023009659, IČ DPH: SK2023009659

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.