Karma Alpha POV 10
Kód: NC-3941Termék részletes leírása
Fűtés Karma Alfa POV 10
A Karma POV 10 gázüzemű átfolyós fűtőberendezés túlmelegedési biztosítékkal és füstgázelszívó védővel van felszerelve. Ha a füstgázok rosszul távoznak és visszajutnak a helyiségbe, a készülék kikapcsol. Az akár 10 l/perc melegvíz-áramlási sebességgel a fűtőberendezés több felhasználási hely vízmelegítésére is használható, azaz melegvíz-osztással pl. a konyhában és a fürdőszobában (mosogató, kád, zuhanyzó). A füstgázelvezetés a kéménybe történik, a fűtőberendezésnek nincs szüksége 230 V-os elektromos csatlakozásra a működés biztosításához. A fűtőtest cserélője ólommentes rézlemezből készült, a vezérlés a Junkers gyártmánya. A vízszerelvény vízkőmentes műanyagból készült. A fűtőberendezést földgáz vagy propán-bután használatára tervezték.
- akár 10 l/perc melegvíz-áramlás.
- maximális hőteljesítmény 19,2 kW
- több előfizetési ponthoz való csatlakozás lehetősége
- az örök láng piezoelektromos gyújtása
- biztonsági biztosíték a víz túlmelegedése ellen
- füstgázelszívó őr, amikor a füstgáz visszatér, a fűtőberendezés kikapcsol
- hőcserélő rézlemezből (ólommentes)
- mészkőálló műanyagból készült vízszerelvény
- junkers-szabályozás
- védelem a hőcserélő túlmelegedése ellen
- automatikusan szabályozott teljesítmény a vízáramlás függvényében
- állandó vízhőmérséklet
- füstgáz elvezetés a kéménybe
- üzemanyag
- nem igényel 230 V-os áramellátást
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
O spoločnosti
Spoločnosť Karma je najväčším výrobcom konvekčných plynových kachlí v Českej republike. Pokračuje tak vo svojej tradícii založenej už v roku 1910. V júni 2006 zakúpila Karma nemeckú značku vykurovacích kachlí Gamat – značku známu ako „vafky“
História a súčasnosť
Karma je synonymom plynových spotrebičov. Meno Karla Macháčka, jedného z najúspešnejších a najznámejších výrobcov je úzko späté s počiatkom plynárenstva na území Českej republiky. Karel Macháček ako prvý začal takmer pred 100 rokmi sériovo vyrábať kvalitné plynové spotrebiče. Dal im značku zloženú z počiatočných slabík svojho krstného mena a priezviska.
Na začiatku 20. storočia nebol žiadny český výrobca plynových spotrebičov pre domácnosti. Tieto spotrebiče dodávali do Čiech zahraničné firmy – predovšetkým Siemens a Junkers. Zatiaľ čo v Budapešti a vo Viedni bolo používanie plynových spotrebičov pre varenie, prípravu teplej vody a žehlenie pomerne rozšírené a plynárenstvo bolo v náraste, v Prahe nastal v tejto oblasti útlm. Spôsobil ho predovšetkým nástup elektriny, ktorá začala vytláčať plyn z osvetlenia ulíc a bytov. Použitie plynu bolo na historickom prelome a o prebudovaní plynární sa začalo len vtedy uvažovať.
V Prahe však v tej dobre prebiehala nevídaná stavebná aktivita. Celé ulice a bloky nových domov v predmestských obciach na oboch brehoch Vltavy rástli ako huby po daždi a rodila sa moderná veľká Praha. V novodobých bytoch sa vtedy plynovody začali zariaďovať nie na svietenie, ale na varenie a pečenie, k ohrevu vody a postupne až na kúrenie. Tieto pomery správne vystihol a pochopil mladý podnikavý muž, ktorý vedel, že polmiliónová Praha nemôže bez továrne a opravovne plynových spotrebičov dlho existovať. Založil preto v roku 1910 vo Vysočanoch továreň, v ktorej začal tento sortiment vyrábať. Tým mladíkom nebol nikto iný ako práve Karel Macháček.
Český Brod Vás víta
V snahe vymaniť sa zo závislosti na cudzích subdodávateľských zlievarenských odliatkoch vybudoval Karel Macháček podľa vzoru amerických automobiliek vlastnú modernú zlievareň. Keď bola v roku 1927 zahájená výroba plynu v novej plynárni v Michli s veľkou výrobnou kapacitou, stál už v Českom Brode nový moderný Macháčkov závod. Ten dal Macháček postaviť, aby vyhovel stále sa zvyšujúcemu dopytu odberateľov plynu po nových varných doskách, žehličkách a sporákoch s nástrojárňou, lisovacími strojmi, pieskovým tryskáčom a bubnom a taktiež vlastnou smaltovňu s dvomi muflovými pecami. Továreň v Libni naďalej slúžila výhradne pre výrobu a opravy prístrojov na ohrev vody s výkonom od 2 do 30 l/min. Tu mal závod vlastnú skúšobňu, chrómovňu, niklovňu a lakovňu s moderným striekacím zariadením.