Villanybojler BOSCH TRONIC HEAT 3500 24 kW
Kód: 7738503621Termék részletes leírása
Egy háromutas kapcsolószelep segítségével (nem a kazánba van beépítve, tartozékként kell megvásárolni) a fűtési funkció mellett lehetővé teszi a forró úžitkovej vizek v externom zásobníku s nepriamym ohrevom. Nepriamoohrevný zásobník na ohrev TÚV je ku kotlu možné pripojiť aj dodatočne, keďže si to vyžaduje iba minimálne úpravy.
A kiváló minőségű szigetelésnek köszönhető alacsony zajszint , az egyszerű kezelhetőség, a praktikus méretek, amelyek lehetővé teszik a szűk helyekre történő telepítést és a kedvező ár - ezek azok az egyértelmű előnyök, amelyek a kazánokat a következőkké teszik BOSCH A Tronic Heat 3500 olyan népszerű fűtési megoldásokhoz családi házakban, társasházakban, irodaházakban és mindenütt, ahol nem áll rendelkezésre plyn mint fűtőközeg.
Az egyszerű megoldás a meleg vízhezNévleges hőteljesítmény kW | 24 |
Teljesítményfokozatok (db x kW) | 6 x 4 |
Expanzná nádoba l | 7 |
Súly (csomagolás nélkül, vizek) kg | 22 |
Magasság mm-ben | 712 |
Szélesség mm-ben | 416 |
Mélység mm-ben | 300 |
A biztonsági szelep csatlakoztatása | 1/2" |
Csatlakozási méretek fűtés bemenet, visszatérés | G3/4" - külső hengeres szál |
Fűtési energiahatékonysági osztály | D osztály |
Belső nézet
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | BOSCH Junkers Tronic |
---|---|
EAN: | 4057749630834 |
Méretek: | 712 x 416 x 300 |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
A cégről
Több mint 125 éve szállítunk a piacra hatékony, könnyen kezelhető és megbízható berendezéseket, amelyek meleggé és otthonossá teszik az emberek otthonát. Ma a Bosch Thermotechnika világszerte megoldásokat kínál ügyfeleinek a beltéri klíma, a melegvíz és a decentralizált energiagazdálkodás területén.
A Junkers és a Bosch márkák 1932 óta szoros partnerséget ápolnak. Az egyesülés lehetővé tette, hogy a hagyományos kézművességet a legmodernebb technológiával ötvözzék. Ma a Bosch márkanév alatt a jövőre összpontosítunk az intelligens épületgépészeti technológiával, amelyben a hőtechnika fontos szerepet játszik.
A hagyományos Junkers márka azonban továbbra is fennmarad, mivel a Junkers alkatrészekkel kapcsolatos történelem, hagyomány és tapasztalat továbbra is beépül minden Bosch márkájú termékbe. Számunkra a Junkers több mint 120 éve a bevált technológiát és a legmagasabb minőséget jelenti; büszkék vagyunk arra, hogy ennek a márkának saját múzeummal ellátott emlékművet állíthatunk. A wernaui telephelyen bemutatjuk az alapító Hugo Junkers történetének és életművének folytatását
Történelem
1886-ban Robert Bosch megalapította Stuttgartban a "Finommechanikai és Elektrotechnikai Műhelyt". Ez volt a mai globálisan működő vállalat születése. A kezdetektől fogva az innováció és a társadalmi felelősségvállalás jellemzi a vállalatot.
1886 - 1905 - A Bosch története sok elsőséggel kezdődik. Egy lépés a függetlenség felé, az autópiacra, a Németországon kívüli piacokra és a fő gyártócsarnokba.
1906 - 1925 - A vállalat első csillagászati méretű globális fellendülését kíméletlenül megszakította az első világháború, amely után a Bosch kénytelen volt átalakulni és az innovációra összpontosítani, hogy megbirkózzon a következményekkel.
1926 - 1945 - A Bosch az innováció és a kitartás erejével küzdött meg a gazdasági világválság gyorsaságával és a nemzetiszocializmus diktátumával, mígnem a második világháború ismét hatalmas kihívásokat hozott magával.
1946 - 1959 - A második világháború végén a Bosch másodszor is elvesztette nemzetközi leányvállalatait. A termelési létesítmények nagy része romokban hevert. A következő két évtized az újjáépítés jegyében telt, de az új üzleti területekre való behatolással is.
1960 - 1989 - Az 1960-as és 1980-as évek közötti időszakot a Bosch átalakulása jellemezte, amely a vállalatot önállóan irányított részlegek diverzifikált csoportjává, globális vállalattá és az autóelektronika piacvezetőjévé tette.
1990 - 2016 - A vasfüggöny lehullott, Ázsiában új piacok jelentek meg, és a szoftverek új lehetőségeket nyitottak meg a Bosch előtt. Az elmúlt három évtized olyan gyors gazdasági változásokat hozott magával, amelyekkel a társadalomnak szembe kell néznie.
Mi vagyunk a Bosch
Küldetésnyilatkozatunk kifejti, mi vezérel minket, mi a közös bennünk, és mit képviselünk. Szeretnénk maradandó nyomot hagyni a világban - egy egyedülálló, kivételes csapat által létrehozott nyomot.
Értékeink - amire építünk
Az értékeink tükrözik azt, ahogyan üzleti tevékenységünket végezzük: Szakmai etikánkat üzleti partnereinkkel, befektetőinkkel, alkalmazottainkkal és a társadalommal szemben.
A jövőre és az eredményekre összpontosítás
Az eredményekre koncentrálunk. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy biztosítsuk a jövőnket és ugyanakkor
szilárd alapot teremt vállalatunk és az Alapítvány társadalmilag hasznos projektjeihez
Robert Bosch.
Felelősség és fenntarthatóság
A társadalom egésze és a környezet érdekében gazdaságosan és felelősségteljesen járunk el.
Kezdeményezés és következetesség
Kezdeményezők vagyunk, vállaljuk a vállalkozói felelősséget és következetesen követjük céljainkat.
Nyitottság és bizalom
Vállalatunk fontos kérdéseit időben és nyíltan kommunikáljuk. Ez a legjobb alapja a bizalmon alapuló kapcsolatnak.
Méltányosság
Az egymással és üzleti partnereinkkel való kölcsönös tisztességes bánásmódot sikerünk előfeltételének tekintjük.
Megbízhatóság, hitelesség, jogszerűség
Csak azt ígérjük, amit teljesíteni is tudunk. A Megállapodásokat kötelező érvényűnek fogadjuk el, és minden üzleti tranzakciónk során tiszteletben tartjuk és betartjuk a törvényt.
Sokféleség
Értékeljük és támogatjuk a sokszínűséget, mert az gazdagít minket, és sikerünk forrása.
Bosch Szlovákiában
A Bosch már 1920-ban rendelkezett első képviselettel az egykori Csehszlovákiában. 1992 őszén folytatta üzleti tevékenységét Prágában, majd a következő évben megnyitotta első pozsonyi fiókját.
A vállalat három szlovákiai telephelyen működik, és 2020-ban több mint 1000 alkalmazottat foglalkoztat (2020. december 31-én). A konszolidált forgalom 2020-ban elérte a 440 millió eurót.
A regionális vállalat képviseli a vállalat értékesítési, marketing és szolgáltatási tevékenységét
A Bosch termékeit és szolgáltatásait úgy tervezték, hogy innovatív és hasznos megoldásokkal lenyűgözzék és javítsák az életminőséget. Ennek eredményeként a Bosch világszerte olyan technológiákat kínál, amelyek "Made for Life".